קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות32
מגזין

סרטנים הודיים Memorabletandoori

סרטנים הודיים Memorabletandoori
Prawns Memorabletandoori ההודי הוא pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 524 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 7g של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לכם מיץ לימון, מלח, סרטניםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת מנגו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קראמבל תפוחים ללא חמאה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-20 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: תערובת הבלילה ההודית לקישואים, חצילים וסרטנים, סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), ו סרטנים מטוגנים (סרטנים מים מתוקים)/???.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.