קושיקל
מוכן ב19 דק.
מנות1
ציון בריאות58
מגזין

סרטנים חמים

סרטנים חמים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סרטנים חמים יכולים להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 125 גרם חלבון 66 גרם של שומן, וסך הכל 1189 קלוריות. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זמן הכנת המתכון כ 19 דקות. אם יש לכם פלפל טחון, שמן זית לייט, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 79%. מתכונים דומים: סרטנים Satay (סרטנים / שרימפס עם רוטב בוטנים חריף), סרטנים מטוגנים (סרטנים מים מתוקים)/???, ו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.