קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

סרטנים תאילנדים ריחניים

סרטנים תאילנדים ריחניים
המתכון תאילנדי ריחני סרטנים מוכנים בערך 1 שעה ו -30 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, חלב חינם, הפליאוליתית, ו primal אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. אתה מקבל מתאבן שמגיש 4. מנה אחת מכילה 272 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. אם יש לך סרטנים המלך, שאלוט, עלי נענע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 125 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: מקלות תיפוף תאילנדים ריחניים, מולים תאילנדים ריחניים, ו מרק ירקות תאילנדי ריחני.

הוראות

1
עצה כל המרכיבים הקצוצים לתוך קערה, להוסיף את שמן הזית יחד עם גרידת סיד ומיץ ומערבבים היטב. להפריש במשך 30 דקות כדי לאפשר את הטעמים להתערבב.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי2 כפות שמן בוטנים קלויים או שמן צמחי
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
כדי לעשות סרטנים תאילנדים ריחניים, להסיר ראשים ולקלף פגזים מ 20 סרטנים המלך גלם אבל להשאיר קטעי זנב על. לזרוק את המרינדה ומבשלים על ברביקיו ממש חם במשך 45 שניות בכל צד עד שהם הופכים מאפור כחול ורוד.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.