קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

עגבניות-חומוס קארי בקונכיות חצילים

עגבניות-חומוס קארי בקונכיות חצילים
קארי עגבניות חומוס בקליפות חצילים יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 17 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 476 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . אם יש לך כוסברה, בצל, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד קוקוס מגורר unsweetened אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד אורז פריך פינוקים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: חציל, חומוס וקארי עגבניות, חציל וחומוס קארי, ו חציל, תפוחי אדמה, חומוס קארי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ז ' ול טיילור גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.