קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות II

עגבניות ירוקות מטוגנות II
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל עגבניות ירוקות מטוגנות II. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 181 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן למנה. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך מלח, סוכר, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . וזה די גרוע. מתכונים דומים: עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו עגבניות ירוקות מטוגנות.

הוראות

1
מערבבים יחד פירורי לחם, סוכר, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
סוכרסוכר
2
עגבניות מעיל בתערובת פירור.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
3
מחממים שמן במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה. מטגנים עגבניות במשך 2 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר זלטינגר Himmelreich ריזלינג Kabinett Halbtrocken. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.