קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות דרומיות

עגבניות ירוקות מטוגנות דרומיות
המתכון עגבניות ירוקות מטוגנות דרומיות יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 40 דקות. מנה אחת מכילה 108 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 6. 3039 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם קמח לכל מטרה, שמן טיגון, מלח כשר ופלפל טרי סדוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו עגבניות ירוקות מטוגנות דרומיות, עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, ו אצבעות עוף מטוגנות דרומיות עם מיונז פלפל ירוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.