קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות57
מגזין

עדשים ואורז הודיים

עדשים ואורז הודיים
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית צמחונית? עדשים ואורז הודיים יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 371 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו שיני שום, בצל ירוק, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: פנקייק הודי מתובל עם עדשים, אורז חום וכרוב, Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה, ו עדשים הודיות.

הוראות

1
רסס 3 ליטר בסיר עם ספריי בישול. מבשלים בצל, ג ' ינג ' רוט, פלפל אדום ושום בסיר על חום בינוני 3 עד 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים 5 כוסות של מרק, עדשים, כורכום ומלח.
מרכיבים שתצטרך
כורכוםכורכום
עדשיםעדשים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. מכסים ומבשלים 25 עד 30 דקות, הוספת מרק שנותר במידת הצורך, עד עדשים הם מכרז.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
4
מערבבים עגבניות, קוקוס ונענע.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
5
מגישים מעל אורז עם יוגורט.
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
Nikolaihof Hefeabzug Gruner Veltliner
# 65 Wine Spectator Top 100 של 2012בציר זה 2011 הוא מפורט במיוחד נמרץ ואתה נראה לטעום כל חלוק וכל לי. אור אבל ארוך, כמו מי מעיין או יין לבן גבוה ההר, עם פוטנציאל ההזדקנות הגדול.