קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

עדשים מרושלים בפיתה

עדשים מרושלים בפיתה
עדשים מרושלים בפיתה לוקח כ 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 359 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. אם יש לך עלה דפנה, עגבניות ארוזות, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. וזה די טוב. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו עדשים מרושלים, Cheat ' s Lils & Yestray Brown Rice Biryani (ft. Sunrice אורז ועדשים) + בגידה, ו צ'יפס פיתה אפוי - צ' יפס פיתה מתובל בריא.

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל, שום, מלח, פלפל וכבש; מבשלים 5 דקות או עד שה משחימים וירקות רכים, מערבבים מדי פעם כדי להתפורר כבש.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים עדשים, כמון, קורנית; מערבבים עד תבלינים להיות ריחני.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1/2 כוס מים, עגבניות, עלה דפנה; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום בינוני, ומבשלים 15 דקות. מערבבים תערובת עדשים; להוסיף הנותרים 1/2 כוס מים. מכסים ומבשלים 15 דקות או עד עדשה הם מכרז ותערובת עבה (להוסיף מים נוספים לפי הצורך). להשליך עלה דפנה. מלא כל פיתה חצי עם תערובת עדשים 1/2 כוס. כפית 1 כף יוגורט לתוך כל פיתה חצי; למעלה עם 2 כפות מלפפון.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים מנטה,אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון פרוס דקמלפפון פרוס דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים חומות מיובשותעדשים חומות מיובשות11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה טחוןטלה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חבילת סזון עם כוסברה ואחיוטחבילת סזון עם כוסברה ואחיוט1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק46-inchs(6 אינץ') פיטאס מחיטה מלאה, לחתוך לחצי(6 אינץ') פיטאס מחיטה מלאה, לחתוך לחצי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל בסגנון יווני 2% יוגורט רגיל בסגנון יווני 2%0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיפים חתוכות לקוביות או עגבניות חתוכות לקוביות מקוביות, לא מצוחצחיםעגבניות שזיפים חתוכות לקוביות או עגבניות חתוכות לקוביות מקוביות, לא מצוחצחים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, מחולקיםמים, מחולקים