קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

"עוגות בית קברות מתפרקות"

Cupcakes הקברים מתפרק עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 593 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חלב, עוגיות ווונילן וסנדוויץ ' שוקולד, סוכר של ממתקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Foodnetwork יש 17 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ליל כל הקדושים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. נסו Cupcakes קברות, Cupcakes קברות, ו Cupcakes קברות (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הקאפקייקס: מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו שני 12 כוסות תקן מאפינס פחיות עם liners קאפקייקס נייר.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
תנורתנור
2
לטאטא יחד את הקמח, אבקת אפייה ומלח בקערה בינונית. לחמם את ריבת הענבים במיקרוגל עד התרופפות, 20 עד 30 שניות, ולהקציף עד חלקה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
ריבת ענביםריבת ענבים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הכה יחד את הסוכר והביצים בקערה בינונית אחרת עם מיקסר חשמלי עד אור וקצף, על 2 דקות. בזמן מכות, בהדרגה לשפוך את החמאה ולאחר מכן את הוניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
4
תוך ערבוב לאט, להוסיף חצי מרכיבים יבשים ולאחר מכן את כל החלב. בצע עם שאר החומרים יבשים, דואג לא לערבב את הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
5
הסר 2 כוסות של הבלילה ומערבבים את ריבת הענבים. באופן שווה למלא את liners על שני שלישים מלאים, לסירוגין עם הבלילה צהוב ענבים.
מרכיבים שתצטרך
ריבת ענביםריבת ענבים
ענביםענבים
6
אופים עד שבוחן מוכנס במרכז העוגות יוצא נקי ואת צמרות האביב בחזרה קלות למגע, 20 עד 22 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מניחים את המחבת על מתלה להתקרר במשך 10 דקות, ולאחר מכן להסיר את העוגות על המדף כדי להתקרר לחלוטין, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
עבור הציפוי: לנצח את החמאה והמלח בקערה גדולה עד רכות בשילוב. בהדרגה להכות את הסוכר של ממתקים עד חלקה ורך. מקציפים את החלב כף אחת בכל פעם עד הזיגוג יש עקביות להפיץ נחמד.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
חמאהחמאה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מוסיפים את העוגיות הכתושות וממשיכים להכות עד שכל גושים גדולים נמחצים לחתיכות קטנות יותר ואת הזיגוג יש מראה מנוקד, אפרפר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
עוגיותעוגיות
10
עבור הקישוטים: לסדר את הקאפקייקס ב 4 שורות על צלחת גדולה או קרש חיתוך. להתאים מרשמלו בין כל עוגה, 5 מרשמלו לכל שורה, כדי למלא את הפערים בין העוגות.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
11
מורחים את הציפוי על כל המלבן כך שזה נראה כמו עוגה אחת.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
12
מפזרים את פירורי העוגיות וסוכר קישוט שחור.
מרכיבים שתצטרך
סוכר לקשטסוכר לקשט
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
13
כדי להפוך את המצבות: השתמש הדובדבן לקשט השחור קצה עגול קטן לכתוב " RIP " או אחר מילה אחת epitaphs על החלק העליון של עוגיות סנדוויץ סגלגל מקל לתוך הקאפקייקס באופן אקראי סביב בית הקברות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיות סנדוויץעוגיות סנדוויץ
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
1
הסר שני שלישים של הצינור של מרציפן ומקום בין 2 גיליונות של נייר שעווה או קלף.
מרכיבים שתצטרך
מרציפןמרציפן
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
2
רול על 1/8 אינץ 'עבה לחתוך 3 סיבובים באמצעות חותך ביסקוויט 4 אינץ'. ייתכן שיהיה עליך לאסוף מחדש לגלגל את השאריות עבור כל 3 סיבובים. עטפו את הסוכריות על מקל העטופות והידבקו לעוגות סביב המצבה. באמצעות ציפוי שחור לקשט ואת אותו קצה עגול, עיניים מנוקדות ופה על רוח הרפאים.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות על מקלסוכריות על מקל
קאפקייקסקאפקייקס
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציפויציפוי
גלולגלול
3
כדי להפוך את הדלעות ועלים: לחלק את המרציפן הנותרים ל 4 חתיכות קטנות לגלגל כל אחד לכדור.
מרכיבים שתצטרך
מרציפןמרציפן
דלעתדלעת
גלולגלול
4
רול בסוכר הכתום עד מצופה ולמקם סביב בית הקברות. השתמש הדובדבן השחור כדי צינור גזע קטן. להתאים את הצינור של זיגוג ירוק לקשט עם עלה או קצה סרט כדי לנקד חתיכות של דשא ירוק לחטט בעפר סביב בית הקברות ודלעות.
מרכיבים שתצטרך
דלעתדלעת
כתוםכתום
ציפויציפוי
סוכרסוכר
גלולגלול
5
כדי להפוך את הגבול: להשתמש 6 חתיכות של שוש, זמירה כדי להתאים, כדי להפוך את הגבול סביב העוגה, משאיר את אמצע הצד הקדמי פתוח. לכופף את החלק השביעי לתוך הפוך " U " ולהישאר לתוך 2 cupcakes בחזית כדי להפוך שער מקושת.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
שוששוש

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך7חתיכות 8-inch שוש שחורחתיכות 8-inch שוש שחור596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוגיות סנדוויץ שוקולד מרוסקות דק (על 3 עוגיות)עוגיות סנדוויץ שוקולד מרוסקות דק (על 3 עוגיות)10עוגיות כריך שוקולד, מרוסקות בצפיפותעוגיות כריך שוקולד, מרוסקות בצפיפות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים, כפיות מפולססוכר ממתקים, כפיות מפולס4largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת ענביםריבת ענבים181אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי שחור לקשט, עם טיפיםציפוי שחור לקשט, עם טיפים181אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ציפוי ירוק לקשט, עם טיפיםציפוי ירוק לקשט, עם טיפים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד15largesמרשמלו לבןמרשמלו לבן198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרציפןמרציפן1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו3סוכריות עגולות, עטופותסוכריות עגולות, עטופות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתום לקשט סוכרכתום לקשט סוכר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שחור או ירוק כהה סוכר לקשטשחור או ירוק כהה סוכר לקשט283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(2 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(2 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(3 מקלות) חמאה ללא מלח, נמס(3 מקלות) חמאה ללא מלח, נמס2(חוֹרֶף)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור5עוגיות וניל וכריך שוקולד בצורת אליפסהעוגיות וניל וכריך שוקולד בצורת אליפסה