קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות בראוני Midnight מותכות

עוגות בראוני Midnight מותכות
עוגיות Midnight Mutled Brownie Cupcakes עשויות להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון לקינוח. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 329 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם יש לכם ביצים, חמאה, חלמונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו עוגות בראוני Midnight מותכות, Cupcakes חצות השתוקקות, ו חצות חטיף שוקולד כפול פאדג'עוגות טבעוניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
תנור חום ל 204°. בנדיבות גריז 12 כוסות מאפין (2 3/4x1 1/4 אינץ'). בקערה בינונית למיקרוגל, מיקרוגל שוקולד צ ' יפס וחמאה שנחשפו על 45 עד 60 שניות או עד נמס תערובת ניתן לערבב חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, להכות ביצים חלמונים ביצה עם מקציף תיל או מיקסר חשמלי עד קצף. נרתיק סירופ שוקולד ממיקס בראוני. בהדרגה להכות בראוני יבש לערבב לתוך תערובת ביצים עד מעורבב היטב. מערבבים בעדינות בתערובת שוקולד מומסת. מלא כוסות מאפין חצי מלא תערובת בראוני; העליון כל אחד עם 1/2 decors כפית. למעלה עם תערובת בראוני הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
תערובת בראוניתערובת בראוני
שוקולדשוקולד
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
3
אופים 10 עד 12 דקות או עד הקצוות נקבעים וטמפרטורה פנימית היא לפחות 71°. לא OVERBAKE. המרכזים יהיו רכים. מגניב 2 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
שחרר כל cupcake עם סכין; הפוך על מגש אטום או גיליון עוגיות. כדי לשרת, מניחים cupcake על צלחת; טפטוף עם סירופ שוקולד שמור העליון עם decors נוספים.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד
קאפקייקסקאפקייקס
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
סכיןסכין