קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות5
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגות לחם תירס

עוגות לחם תירס
עוגות לחם תירס יכול להיות רק דרום מתכון שאתה מחפש. מתכון צמחוני זה משרת 5 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 14 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 523 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 10 דקות. גשו לסופר וקנו חלב, סוכר, ביצים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 48%, המנה הזו מוצקה. נסו עוגות מחבת, עוגות תירס מחבת, ו עוגות מחבת סובין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את כל החומרים רק עד לחות.
2
יוצקים 2 כפות. בלילה לכל עוגה על מחבת חמה ומשומנת או מחבת טפלון גדולה. לבשל עוגות 2 עד 3 דקות או עד צמרות מכוסים בועות וקצוות נראה יבש מבושל; להפוך ולבשל בצד השני (כ 2 דקות).
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
הערה: כדי להתקדם, הניחו עוגות מחבת מבושלות על ניירות אפייה. מכסים ומצננים עד 24 שעות. לחימום מחדש אופים בחום של 300 למשך 8 עד 10 דקות או עד לחימום יסודי.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. מרתפי הערבות ריזלינג היבש עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
מרתפי ערבות ריזלינג יבש
ניחוחות של תפוח ירוק, ליים, אגס ופודינג וניל מובילים לתחושת פה עדינה עם תווים מינרליים, תפוח, גרידת לימון וחומציות פריכה.