קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגות עוגת חתונה

עוגות עוגת חתונה
המתכון עוגות עוגת חתונה יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 555 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג החתונה שלך. אם יש לך תמצית שקדים, קיצור, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: עוגות עוגת חתונה לבנות, עוגת חמאה קנטאקי (Aka עוגות חתונה), ו עוגות עוגת חתונה שמנת חמוצה לבנה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות. מקציפים חמאה וקיצור במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת; מוסיפים בהדרגה סוכר, מכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת חמאה לסירוגין עם חלב חמאה, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים בתמציות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים כוסות אפייה נייר 2 (12 כוס) מחבתות מאפין, מעיל עם ספריי בישול; הבלילה כפית לתוך כוסות, מילוי שני שליש מלא.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך 12 עד 15 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין.
6
הכן 2 מתכונים של ציפוי. לנצח הראשון 4 מרכיבים במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, פועם במהירות נמוכה עד מעורבב. לנצח במהירות גבוהה 2 דקות או עד שמנת. עושה 3 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
7
ממלאים כל קאפקייק בציפוי עוגת חתונה. כדי למלא קאפקייקס, הכנס את קצה כף עץ או יתד למרכז הקאפקייקס כדי לעשות חור. למלא שקית מקפיא פלסטיק zip-top עם מילוי או ציפוי. השתמש מספריים או מזמרה מטבח כדי לגזור על 1/4 אינץ ' מפינה אחת של התיק; להכניס את התיק לתוך החור של הקאפקייקס. לסחוט בעדינות עד מילוי מגיע לחלק העליון של כל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
8
מעל כל קאפקייק עם סוכר מבעבע, ורדים רסק מסטיק ופנינים אכילות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4largesביציםביצים24ריבס, קצוץ טרי או קפוארסק מסטיק ורדיםרסק מסטיק ורדים24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכריות פנינה אכילותסוכריות פנינה אכילות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית נייראפיית נייר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות אבקת סוכרחבילות אבקת סוכר01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק24ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר נוצץ לבןסוכר נוצץ לבן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה רכה לכל מטרהקמח חיטה רכה לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון