קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

עוגות קוסקוס

עוגות קוסקוס
עוגות קוסקוס הוא ללא חלב וצמחוני ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 342 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מתכון זה אהוב על 112 אוכלים וטבחים. אם יש לכם פלפל טרי סדוק, ביצים, פטרוזיליה עלים שטוחים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. ציון זה מוצק. נסו עוגות קוסקוס, כוסות חסה טונה ותפוז עם עוגות קוסקוס, ו עוגות קוסקוס פטאן ובצל ירוק מעל סלט עגבניות-זית עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בסיר בינוני ממליחים 1 1/4 כוסות מים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מקציפים פנימה את הקוסקוס. מכבים את האש, מכסים ומניחים לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מעבירים את הקוסקוס המבושל לקערה ומערבבים פנימה את האגוזים, הפטרוזיליה והביצה. מתבלים במלח ופלפל. בידיים לחות יוצרים את הקוסקוס ל -4 קציצות בעובי של כ -1 אינץ ' (בערך באותו עובי של מפרק האגודל הראשון).
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
אגוזיםאגוזים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מחממים את השמן במחבת טפלון בגודל 12 אינץ ' על אש בינונית עד שהוא חם אך לא מעשן. מניחים בזהירות את עוגות הקוסקוס בתבנית ומבשלים עד להזהבה, הופכים פעם אחת, כ -5 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מסירים מהאש ומגישים.
7
ביוק: הדבר שאני אוהב בהכנת עוגות הוא שאני באמת יכול לזרוק שם כל דבר. דבק עם הנושא המזרח תיכוני, תאריכים יוסיפו מרקם נחמד אלה. בנוסף, תוכלו לפרק שאריות במחבת לחלופה לאורז מטוגן. אתה יכול לזרוק כל עשב כאן - בזיליקום, טימין או אורגנו.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
תאריכיםתאריכים
טימיןטימין
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת