קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות18
ציון בריאות4
מגזין

עוגיות אנרגיה שיבולת שועל לבביות

עוגיות אנרגיה שיבולת שועל לבביות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות אנרגיה שיבולת שועל לבביות. והוא יספק כ 18 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 295 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 35 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לך שיבולת שועל, מרגרינה ללא חלב, מלח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: עוגיות אנרגיה משיבולת שועל לימי On-The-Move, עוגיות שיבולת שועל פריכות, לבביות, ו עוגיות שיבולת שועל פריך.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
לטאטא יחד את הקמחים, סודה לשתייה, ומלח בקערה ולהניח בצד.הקרם יחד את המרגרינה והסוכרים עד קליל ורך.הכה בביצים ווניל, מגרד את הצדדים של קערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את תערובת הקמח לתערובת הסוכר ומכים רק עד בשילוב.הבא מערבבים את שיבולת השועל, צימוקים, גרעיני חמניות וקוקוס רק עד בשילוב.ירידה ברמה 1/4-מידת בצק על גבי גיליונות אפייה (אני משתמש הסקופ גלידה שלי) על 1 1/2 אינץ ' זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
ציוד שתשתמש בו
3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים3 כוסות כל שרבט פטל, תפוז וליים
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
4
אופים עד שהם חום זהוב ורך למגע על 18 סיבוב יריעות העוגיות באמצע.מגניב 5 דקות על יריעות העוגיות ולאחר מכן להעביר מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה ללא חלב (2 מקלות של איזון כדור הארץ)מרגרינה ללא חלב (2 מקלות של איזון כדור הארץ)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוז סוכר חום כההארוז סוכר חום כהה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה (לא מיידית)שיבולת שועל מהירה (לא מיידית)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים (קצוץ במעבד מזון)צימוקים (קצוץ במעבד מזון)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חמניות גלםזרעי חמניות גלם11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר ממותקקוקוס מגורר ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח מחיטה מלאה לבןקמח מחיטה מלאה לבן