קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות וקרם קראנץ '

עוגיות וקרם קראנץ '
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות 'N' קרם קראנץ. מנה אחת מכילה 562 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 9 מנות. לך לחנות ותביא עוגיות שוקולד סנדוויץ', מרגרינה, וניל ללא סוכר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו עוגיות שכבה משולשת וברים קראנץ שמנת, עוגיות טופי קראנץ, ו עוגיות מחנק צימוקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים; להזמין תערובת 1 כוס. לחץ על הנותרים פירור תערובת בתקיפות בתחתית מחבת מרובע 9 אינץ'. להקפיא 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מורחים גלידה על תערובת פירור במחבת.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מפזרים תערובת פירור שמורה על גלידה; לחץ בעדינות תערובת לתוך גלידה. לכסות ולהקפיא לפחות 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
כדי לשרת, לתת לעמוד בטמפרטורת החדר 5 דקות; לחתוך 9 ריבועים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות עובדות ממש טוב עם קרם שרי, מדיירה, ופרוסקו. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "