קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות טובות אני

עוגיות טובות אני
עוגיות טובות אני יכול להיות מתכון טוב להרחיב את אוסף הקינוחים שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 124 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. והוא יספק כ 48 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . לך לחנות ותביא שיבולת שועל מגולגלת, סוכר חום, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו עוגיות חמאת בננה אגוזים רכות (טבעוניות, ללא סוכרים מזוקקים & GF!) & Fave Five Friday: Good-For-You Cookies, עוגיות טובות, ו טוב בשבילך עוגיות שוקולד צ'יפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, ממיסים סודה לשתייה בחלב. שמנת יחד הסוכרים והביצה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קרםקרם
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים בשמן, חמאה או מרגרינה, תערובת סודה לשתיה וקרם של טרטר. מערבבים את וניל, שיבולת שועל, קוקוס או אגוזים קצוצים, פתיתי תירס וקמח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קורנפלקסקורנפלקס
חמאהחמאה
קוקוסקוקוס
שיבולת שועלשיבולת שועל
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
אגוזיםאגוזים
שמן בישולשמן בישול
3
לעשות כדורים קטנים ולשטח אותם עם משומן זכוכית תחתית שטוחה.
4
אופים 325 מעלות F (165 מעלות C) במשך כ 12-15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מעופףקוקוס מעופף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קורנפלקס מרוסקיםדגני קורנפלקס מרוסקים11 קילו קישואים,קרם טרטרקרם טרטר1(קיבלר)(קיבלר)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן