קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות78
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות מרנג שקדים

עוגיות מרנג שקדים
עוגיות מרנג שקדים נטול גלוטן,, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפה ומספק כ 78 מנות. לקינוח הזה יש 16 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם התרשם מתכון זה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם שקדים טחונים, שקדים, קרם אבנית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. עם כפית ציון 8%, המנה הזו גרועה מאוד (אך עדיין ניתנת לתיקון). אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות מרנג קקאו-שקדים, עוגיות מרנג שקדים שוקולד מריר (ג'י-אף), ו קאפקייקס שקדים עם זיגוג פטל, מרנג שוויצרי ועוגות שקדים מוערמות.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את החלבונים, קרם האבנית ומוציאים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
חלבוניםחלבונים
חלץחלץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הסוכר והסוכר של הקונדיטור. מוסיפים בהדרגה לתערובת חלבון הביצה, 1 כף בכל פעם, מקציפים גבוה עד שנוצרות פסגות מבריקות ונוקשות והסוכר נמס. מקפלים בעדינות שקדים טחונים.
מרכיבים שתצטרך
ארוחת שקדיםארוחת שקדים
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
3
חותכים חור קטן בפינת מאפה או שקית ניילון; הכנס קצה כוכב מס ' 8. ממלאים שקית בתערובת חלבון ביצה. צינור 1-1/4 אינץ'.- עוגיות בקוטר על גבי ניירות אפייה מרופדים בנייר אפייה; מפזרים שקדים קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שקדיםשקדים
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
אופים בחום של 275 ניתנים להזזה למשך 30-35 דקות או עד שהם יציבים למגע. מצננים לחלוטין על מחבתות על מתלי תיל. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "