קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות42
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות קוקוס מתוקות

עוגיות קוקוס מתוקות
צריך קינוח צמחוני לקטו אובו? עוגיות קוקוס מתוקות יכולות להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכין 42 מנות עם 154 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן כל אחד. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם חמאה, תמצית ונילן, סוכר קונדיטורים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כף בלתי ניתן לשיפור של 8%. מתוקה עוגיות, מפלצת מתוקה עוגיות, ו מתוקה כריך עוגיות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים קוקוס וסוכר במעבד מזון; מכסים ומעבדים עד שקוקוס קצוץ גס. בקערה גדולה חותכים חמאה לקמח עד לקבלת פירורים. מערבבים פנימה תערובת קוקוס. מערבבים פנימה ביצים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
על משטח מקומח קלות מרדדים בצק ל -1 / 8 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
3
חותכים עם 2-1 / 2 אינץ'. חותך עוגיות בצורת לב טבול בקמח. באמצעות 1 אינץ'. חותך עוגיות בצורת לב, חתוך את מרכז מחצית העוגיות. הפעל מחדש גזרות קטנות אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
לגזור עוגיותלגזור עוגיות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
4
מניחים עוגיות מוצקות וגזרות 1 אינץ'. מלבד על ניירות אפייה משומנים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 375 כ 7-9 דקות או עד שהקצוות משחימים קלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר למתלים.
7
בקערה קטנה שלבו את הסוכר, המים והווניל של הקונדיטורים; מברישים מעל עוגיות חמות במרכזי חיתוך. מפזרים מיד סוכר צבעוני אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
סוכר לקשטסוכר לקשט
עוגיותעוגיות
ונילוניל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מורחים 1/2 כפית ריבה על תחתית כל עוגיה מוצקה; מניחים עוגיות עם מרכזי חיתוך מעל ריבה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ריבהריבה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "