קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 15 דק.
מנות120
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שוקולד חלביות איטלקיות

עוגיות שוקולד חלביות איטלקיות
המתכון האיטלקי עוגיות שוקולד חלבית יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-9 שעות ו-15 דקות. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 80 קלוריות. והוא יספק כ 120 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבקת קקאו, סוכר, אגוזי מלך ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . מתכונים דומים: עוגיות מצופות שוקולד, עוגיות לב מצופות שוקולד, ו עוגיות חג מולד מצופות שוקולד.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא קמח, סוכר לבן, אבקת קקאו, אבקת אפייה, קינמון, ציפורן, allspice, ומלח בקערה גדולה. מערבבים גרידה כתומה לתערובת קמח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
גרידה כתומהגרידה כתומה
סוכר מגורעןסוכר מגורען
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מערבבים קיצור ירקות ומרגרינה לתוך מרכיבים יבשים, באמצעות הידיים, עד התערובת מתפוררת.
מרכיבים שתצטרך
קיצור ירקותקיצור ירקות
מרגרינהמרגרינה
4
מקציפים ביצים ותמצית וניל בקערה עם מיקסר חשמלי עד קצף; מוסיפים תערובת ביצים, 1/4 כוס מיץ תפוזים, ו 1/4 כוס חלב לתערובת קמח ללוש בצק בקערה עד לשלב ביסודיות והבצק לא מקל על הידיים, כ 8 דקות. הבצק יהיה נוקשה. ללוש גבינת שמנת ביסודיות לבצק, ואחריו אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
אגוזי מלךאגוזי מלך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
טופס בצק לתוך כדורים על 1 1/2 אינץ ' בקוטר ולמקם על דפי אפייה ungreased.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים עוגיות בתנור שחומם מראש עד השחמה קלה, 12 עד 14 דקות. עוגיות מגניבות על מדפים.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מקציפים 3 כפות חלב, 1 כפית מיץ תפוזים, ו 1 כוס סוכר 'קונדיטורים בקערה עד חלקה; בהדרגה להכות בסוכר' קונדיטורים הנותרים עד הציפוי הוא סמיך ומטפטף לאט מכף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ציפויציפוי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
טובלים צמרות של עוגיות לתוך ציפוי ומניחים עוגיות חלביות על מדפים עם נייר שעווה מתחת לתפוס טיפות.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
עוגיותעוגיות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
9
תן לעוגיות להתייבש בן לילה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקים, או יותר לפי הצורךסוכר ממתקים, או יותר לפי הצורך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 חבילת גבינת שמנת, מרוכך1/2 חבילת גבינת שמנת, מרוכך5קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרגרינה (כגון parkay®)מרגרינה (כגון parkay®)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1גדולכתום, מקונןכתום, מקונן11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו לא ממותקת (כגון Hershey ' s®)אבקת קקאו לא ממותקת (כגון Hershey ' s®)11 קילו קישואים,תמצית וניל, או לפי הטעםתמצית וניל, או לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקיצור ירקות (כגון Crisco®)קיצור ירקות (כגון Crisco®)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן3(חוֹרֶף)חלב מלא, או יותר לפי הצורךחלב מלא, או יותר לפי הצורך

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.