קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שוקולד משולשות

עוגיות שוקולד משולשות
עוגיות שוקולד משולשות דורשות בערך 1 שעה ו 45 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 185 קלוריות. מתכון זה מאוכלרשת דורשת שוקולד, מלח, סוכר מגורען ושוקולד צ'יפס חצי מתוק. 1264 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אנשים רבים מאוד אהבו את הקינוח הזה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר כף ציון של 23%. עוגיות שוקולד צ'יפס משולש בוטנים משולש, עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל -350 מעלות צלזיוס. מרפדים ניירות אפייה בנייר אפייה ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מניחים את השוקולד ואבקת האספרסו המרירים והממותקים בקערה בינונית ומניחים מעל סיר מים רותחים וממיסים תוך הקצפה מדי פעם עד לקבלת תערובת חלקה. מנפים יחד את הקמח, אבקת האפייה והמלח על פיסת קלף או נייר שעווה, או לקערה קטנה, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
אספרסו מיידיאספרסו מיידי
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
נייר שעווהנייר שעווה
קערהקערה
סירסיר
4
בקערה של מערבל חשמלי המצויד בתוסף ההנעה מקציפים את החמאה, הסוכר המגורר והסוכר החום הבהיר עד לקבלת קלות ותפוחה, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום בהירסוכר חום בהיר
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
מוסיפים את הביצים, אחת בכל פעם, ולאחר מכן את תמצית וניל, והיכו במהירות גבוהה במשך 1 דקה. על מהירות נמוכה לנצח בתערובת שוקולד מומס עד רק בשילוב. מקפלים פנימה את תערובת הקמח בעזרת מרית גומי עד לאיחוד. מערבבים פנימה את הפקאנים והצ ' יפס. הבלילה תהיה רופפת. מכסים ומקררים עד שהם יציבים, בערך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
שוקולדשוקולד
פקאניםפקאנים
צ ' יפסצ ' יפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
6
בעזרת כף גלידה קטנה (בערך 1 כף), גרפו כפות גדושות מהבלילה על ניירות האפייה המוכנים, והניחו 8 עוגיות על כל דף.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים במשך 10 עד 11 דקות. המשטח יהיה יבש ומבריק אך החלק העליון והקרביים עדיין יהיו רכים. זה ייקח לא יותר מ 10 עד 11 דקות אז להגדיר את הזמן. מצננים על ניירות האפייה למשך 2 דקות, ואז מוציאים לרשת להתקרר עוד 5 דקות. חזור על הפעולה עם הבלילה שנותרה. עוגיות אלה נאכלות בצורה הטובה ביותר ביום הכנתן. עוטפים שאריות היטב בניילון ומאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
תנורתנור

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ גסשוקולד מריר, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס לבן איכותי ביותרשוקולד צ'יפס לבן איכותי ביותר2largesביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת אספרסו מיידית, כגון Medaglia D ' Oroאבקת אספרסו מיידית, כגון Medaglia D ' Oro596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלויים, קצוצים בצפיפותאגוזי פקאן קלויים, קצוצים בצפיפות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח משובחמלח משובח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים6(חוֹרֶף)3/4 מקל חמאה ללא מלח, מעט מרוכך3/4 מקל חמאה ללא מלח, מעט מרוכך57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותק, קצוץ גסשוקולד לא ממותק, קצוץ גס21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות שוקולד כפולות בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "