קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות35
ציון בריאות0
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס

עוגיות שוקולד צ'יפס
עוגיות שוקולד צ'יפס הוא חלב חינם קינוח. מתכון זה משמש 35. מנה אחת מכילה 129 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, סוכר, סוכר חום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, המתכון הזה מרוויח ציון כפית בלתי ניתן לשיפור של 9%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגיות שוקולד צ'יפס אגוז מחיטה מלאה {עוגיות השוקולד צ' יפס האהובות עלי}, עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות משולשות, עוגיות טופי ועוגיות כוס חמאת בוטנים.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו., יציאה, Moscato Dasti

עוגיות שוקולד צ ' יפס עובדות ממש טוב עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.