קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים

עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים
עוגיות חמאת בוטנים chocolate Chip עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 24 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 260 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . אם יש לכם סודה לשתיה, קמח, שוקולד למחצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה לא כל כך מדהים. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים, עוגיות שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים, ו עוגיות שוקולד צ'יפס עבות וצ' יפס חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד את החמאה, חמאת בוטנים, סוכר חום, וסוכר לבן עד חלקה. הכה את הביצים אחד בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים את סירופ התירס, מים, וניל.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח, סודה לשתייה ומלח; מערבבים לתוך תערובת חמאת בוטנים. מקפלים בחתיכות שוקולד. טיפה על ידי 1/4 חופנים 3 סנטימטרים זה מזה על גבי ungreased אפייה גיליונות.
מרכיבים שתצטרך
נתחי שוקולדנתחי שוקולד
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים במשך 12 עד 14 דקות בתנור שחומם מראש, או עד הקצוות הם זהובים. אפשר לעוגיות להתקרר במשך 1 דקה על גיליון העוגיות לפני הסרת חוט מתלים להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור