קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות שוקולד צ'יפס משובשות

עוגיות שוקולד צ'יפס משובשות
עוגיות שוקולד צ'יפס עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 111 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, לך לחנות ותביא את "ונילן חלץ", שוקולד צ'יפס, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 23%. נסו עוגיות שוקולד צ'יפס משובשות שיבולת שועל, מרבל שוקולד צ'יפס Bundt, ו עוגיות שוקולד מרבל דלעת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, Moscato Dasti, יציאה, פרוסקו.

עוגיות שוקולד צ 'יפס ניתן לזווג עם קרם שרי, מדיירה, ומוסקטו ד' אסטי. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "