קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות17
ציון בריאות2
מגזין

עוגיות שיבולת שועל אגוזי מייפל אגוזים גדולות ושמנות

עוגיות שיבולת שועל אגוזי מייפל אגוזים גדולות ושמנות
עוגיות שיבולת שועל גדולות של אגוזי מייפל ואגוזים עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא מספק כ 17 מנות . מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 289 קלוריות. גשו לסופר וקנו סירופ מייפל, סודה לאפייה, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. 31 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכונים דומים: עוגיות שיבולת שועל חמוציות אגוז, עוגיות חמוציות-אגוז שיבולת שועל, ו עוגיות שיבולת שועל לעיסה אגוז חמוציות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F. ויש לי מוכן כמה גיליונות עוגיות מצופה קלף.מערבבים יחד קמח, סודה לשתיה, מלח וקינמון וסט aside.In קערת ערבוב, לנצח חמאה ואת שניהם סוכרים עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערת ערבובקערת ערבוב
תנורתנור
2
מוסיפים ביצים ומכים עד לשלב. מערבבים תמצית וניל וסירופ מייפל. ביד או באמצעות המהירות הנמוכה ביותר של מיקסר חשמלי, מערבבים בתערובת קמח. כאשר הקמח נספג, מערבבים בשיבולת שועל, חמוציות ואגוזי מלך.באמצעות מידה רבע כוס, לעצב בצק לתוך תלוליות גדולות ותלים מקום 3 סנטימטרים זה מזה על יריעות עוגיות מרופדות (או, אתה יכול לעשות מה שאני עושה לגרוף את התלוליות בודדות, לצנן אותם כתלים, ואז לקרר או להקפיא את התלוליות עד שאתה מוכן לבשל אותם).
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חמוציותחמוציות
סירופ מייפלסירופ מייפל
אגוזי מלךאגוזי מלך
עוגיותעוגיות
סרגל אונדססרגל אונדס
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים גיליון אחד בכל פעם במשך 15-17 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
תן להם להתקרר על גיליון העוגיות עד המשרד מספיק כדי להמריא, ואז לאפשר להם להתקרר לחלוטין על מדף.עושה 15 עוגיות
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

מרכיבים

4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשותחמוציות מיובשות2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוז סוכר חום כהה או בהירארוז סוכר חום כהה או בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנת (לא מיידית)שיבולת שועל מיושנת (לא מיידית)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך, קלויים וקצוציםאגוזי מלך, קלויים וקצוצים