קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות36
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות שיבולת שועל חמאת בוטנים

עוגיות שיבולת שועל חמאת בוטנים
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לך תמצית ונילן, קיצור, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 21%. מתכונים דומים: חמאה שחומה חמאת בוטנים עוגיות שוקולד צ'יפס שיבולת שועל, חמאת בוטנים-עוגיות שיבולת שועל, ו עוגיות חמאת בוטנים שיבולת שועל.

הוראות

1
בקערה, קיצור שמנת וחמאת בוטנים.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
קיצורקיצור
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים סוכר חום, ביצים ווניל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
ונילוניל
ביצהביצה
3
שלב שיבולת שועל, קמח, סודה לשתייה ומלח; מוסיפים לתערובת המוקרמת ומערבבים היטב. זרוק על ידי כפיות מעוגלות על גיליונות אפייה לא משומנים. משטחים בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 12 דקות או עד לסיום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם בחירה מצוינת לעוגיות שיבולת שועל. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "