קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 14 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

עוגיית חמאה סקוטית נטולת גלוטן

עוגיית חמאה סקוטית נטולת גלוטן
המתכון ללא גלוטן לחם קצר סקוטי מוכן בערך 2 שעות ו 14 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן, מזון ידידותי, צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 647 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 39 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 5. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו את תערובת הקמח של אהרן, קמח אורז, מלח כשר נדיב, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: חמאה חומה (ללא גלוטן + סוכר מזוקק חינם), בצק עוגיות לימון חמאה בריאה (ללא סוכר וללא גלוטן!), ו עוגיית חמאה סקוטית.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות וון זכייה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.