קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת אננס הפוכה

עוגת אננס הפוכה
עוגת אננס הפוכה דורשת בערך 2 שעות ו -10 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 522 קלוריות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 14 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם קמח עוגה, חמאה, סודה לשתייה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מרהיב מרהיב ציון של 22%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת אננס הפוכה, עוגת אננס הפוכה, ו עוגת אננס הפוכה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מכניסים את האננס הקצוץ לתבנית אפייה, מכסים בנייר כסף וצולים בתנור עד שהם רכים וזהובים קלות. השאירו את התנור בחום של 350 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
4
מכניסים את הסוכר, שעועית הווניל ו -1 / 2 כוס מים לסיר בינוני ומבשלים על אש גבוהה עד שהוא הופך לקרמל בהיר.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
קרמלקרמל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את האננס הקצוץ, השמנת, המלח והארבול ומבשלים עד להפחתת מעט.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
קרםקרם
מלחמלח
6
מניחים להתקרר כ -5 דקות לפני שמוסיפים אותו לבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
מוציאים את שעועית הווניל, ואז מעבירים בזהירות את התערובת לבלנדר ומערבבים לתערובת אחידה. מסננים דרך מסננת רשת בינונית לקערה. מחזירים את התערובת לסיר ומצמצמים אותה לעקביות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
קערהקערה
8
יוצקים את הקרמל לתבנית ברזל יצוק מתובלת בגודל 10 אינץ ' ומניחים להתקרר מעט. מסדרים את פרוסות האננס על גבי הקרמל ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
טבעות אננסטבעות אננס
קרמלקרמל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
קרם את החמאה והסוכר בקערה של מערבל מעמד המצויד בחיבור ההנעה עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית, מגרד את דפנות הקערה ותחתיתה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
10
מוסיפים את הביצים, 1 בכל פעם, ומקציפים עד להטמעה של כל אחת מהן.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
11
מקציפים בקערה את הקמח, קמח התירס, הסודה לשתייה, אבקת האפייה והמלח עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
12
מקציפים יחד את החלב, השמנת החמוצה, הרום, תמצית הווניל וזרעי הווניל בכוס מדידה. מחליפים את החומרים היבשים והרטובים שמתחילים ומסתיימים בקמח ומערבבים עד לאיחוד, מגרדים את דפנות הקערה ותחתיתה.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חלב-חמאהחלב-חמאה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
זרעיםזרעים
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מקציףמקציף
קערהקערה
13
יוצקים את הבלילה על האננס בתבנית הברזל היצוק ואופים עד שהחלק העליון מזהיב קלות וקיסם המוחדר למרכז יוצא עם כמה פירורים לחים מחוברים, 30 עד 40 דקות. מצננים על רשת אפייה למשך 10 דקות, ואז הופכים על מגש גדול.
מרכיבים שתצטרך
אננסאננס
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
14
מניחים להתקרר 30 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

1צביטהקמצוץ אבקת צ'ילה דה arbolקמצוץ אבקת צ'ילה דה arbol0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)165אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח עוגה (1/2 כוסות בתוספת 2 כפות)קמח עוגה (1/2 כוסות בתוספת 2 כפות)3(חוֹרֶף)רום כההרום כהה3largesביציםביצים149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך300אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר מגורען (1 1/4 כוסות בתוספת 3 כפות)סוכר מגורען (1 1/4 כוסות בתוספת 3 כפות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אננס טרי, קצוץ גס, בתוספת 1 אננס זהב בשלים קטנים, קלופים, cored, חצץ פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץ ' וכל פרוסה לחתוך 1/2אננס טרי, קצוץ גס, בתוספת 1 אננס זהב בשלים קטנים, קלופים, cored, חצץ פרוס לפרוסות עבות 1/4 אינץ ' וכל פרוסה לחתוך 1/20(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1שעועית וניל, זרעים מגורדיםשעועית וניל, זרעים מגורדים1שעועית וניל, פיצולשעועית וניל, פיצול2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק115 גרם קמח תירס צהוב בסדר115 גרם קמח תירס צהוב בסדר

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.