קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת בטטה

עוגת בטטה
המתכון פאי בטטה יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-40 דקות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 23 גרם של שומן, וסך הכל 396 קלוריות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-25 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם סוכר, בטטה אפויה, גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל), תבשיל בטטה ונקניקיות: סוף העולם רעב בטטה אחת בכל פעם, ו טיקי בטטה , קציצות בטטה / navratri s (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.