קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג הפסחא
מגזין

עוגת גזר שוקולד מריר

עוגת גזר שוקולד מריר
עוגת גזר שוקולד מריר עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הקינוחים שלכם. מתכון זה מכין 16 מנות עם 479 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 45 דקות. גשו לסופר וקנו גזר, תערובת עוגת שוקולד, קינמון טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. חג הפסחא יהיה מיוחד עוד יותר עם המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 27%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת האביר האפל (עוגת שכבות שוקולד משולשת), עוגת האביר האפל (עוגת שכבות שוקולד משולשת), ו חטיפי עוגת שוקולד גבינת שמנת שוקולד לבן וכהה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תערובת העוגה, גבינת השמנת, תערובת הפודינג, החלב, הביצים והקינמון; מקציפים במהירות נמוכה למשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות. מערבבים גזר ו 1/2 כוס אגוזי מלך.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
סוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכרסוכריות טיפת מסטיק מצופה סוכר
כמו פיסטוקים או אגוזי מלךכמו פיסטוקים או אגוזי מלך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לשלושה משומנים ומקומחים 8 אינץ'. מחבתות אפייה עגולות.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 25-30 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהמחבתות למתלים כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מורחים ציפוי בין שכבות ומעל לדפנות העוגה.
מרכיבים שתצטרך
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
מפזרים למעלה עם אגוזי מלך הנותרים. יש לאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגת גזר עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "