קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת גלידה

עוגת גלידה
עוגת גלידה עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 6 גרם חלבון, 17 גרם שומן, ובסך הכל 423 קלוריות. מתכון ללא חלב זה משרת 8 . 1 אדם התרשמו מתכון זה. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ואספו קרום פירורי שוקולד, גלידת ונילן, כוסות חמאת בוטנים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 23%, וזה לא כל כך יוצא דופן. נסו עוגת גלידת לימונדה ורודה וגלידה ענקית להכנת חבילת פרסים בגידה, חלבון פאי תפוחים "גלידה" (ג'י-אף, ויכול להיות טבעוני!) ... אין צורך במכונת גלידה, ו עוגת גלידת ליים ללא נטישה (אין צורך במכונת גלידה) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים גלידה בקערה גדולה; מקפלים פנימה כוסות חמאת בוטנים. כף לתוך הקרום. מכסים ומקפיאים למשך הלילה או עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
כוסות חמאת בוטניםכוסות חמאת בוטנים
גלידהגלידה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוציאים מהמקפיא 15 דקות לפני ההגשה.
3
מזלפים סירופ שוקולד אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סירופ שוקולדסירופ שוקולד

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

ניתן לשלב גלידת ונילן עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "