קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת גלידה פרלין

עוגת גלידה פרלין
עוגת גלידה פרלין עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתאים ל-15 ומחירו 52 סנט למנה מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 308 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמנת, סוכר חום, חמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 16%. הציון הזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת גלידה רול קינמון, עוגת קראנץ ' גלידה ביתית, ו עוגת גלידה מטוגנת פאי תפוחים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים סוכר חום, שמנת חמוצה, 2 כפות חמאה ועמילן תירס בסיר כבד על אש בינונית. מבשלים, תוך ערבוב מתמיד, עד שהתערובת מגיעה לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
עמילן תירסעמילן תירס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים את הרוטב מהאש ומערבבים פנימה 1/2 כפית תמצית וניל; הניחו רוטב פרלין בצד.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
רוטברוטב
4
מניחים 1/2 כוס חמאה מומסת לקערת ערבוב גדולה; מערבבים פנימה גלידת וניל. בעזרת מערבל חשמלי מקציפים ביצים לתערובת גלידה אחת אחת, ומוסיפים את הביצה השנייה לאחר שילובה הראשונה. מערבבים פנימה 1/2 כפית תמצית וניל.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
תמצית ונילתמצית וניל
חמאהחמאה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערת ערבובקערת ערבוב
5
הקציפו קמח, פירורי קרקר גרהם, סוכר לבן, אבקת אפייה ומלח בקערה נפרדת עד לאיחוד יסודי. מערבבים תערובת קמח לתערובת גלידה בשליש עד שהבלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
אבקת אפייהאבקת אפייה
סוכר מגורעןסוכר מגורען
גלידהגלידה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
יוצקים את הבלילה לתבנית אפייה מוכנה ומזלפים את החלק העליון של הבלילה עם חצי רוטב הפרלין.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש עד שהעוגה משחימה קלות וקיסם המוחדר למרכז יוצא נקי, 25 עד 30 דקות. עוגה מגניבה במחבת על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
8
מניחים את רוטב הפרלין שנותר על אש נמוכה לחימום; מערבבים פנימה פקאן.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
פקאניםפקאנים
9
מטפטפים רוטב פרלין-פקאן חם על עוגה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
פקאניםפקאנים
10
מגישים עם בובות קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוציםאגוזי פקאן קצוצים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגלידת וניל, מתרככתגלידת וניל, מתרככת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת (אופציונלי)קצפת (אופציונלי)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

שרי שמנת, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירות המובילות שלי לגלידה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו גיל"". משקה מועדף לפני הארוחה. חשבו על זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב ""בסגנון איטלקי"". "