קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 4 דק.
מנות3
ציון בריאות7
מגזין

עוגת גלידת חמאת בוטנים

עוגת גלידת חמאת בוטנים
והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 732 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו תוספת מנות גודל קרום פירור ארוז, גל. גלידת vanillan, תוספת ציפוי חמאת בוטנים של ריס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 8 שעות ו 4 דקות. נסו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, גלידת חמאת בוטנים כפולה, ו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.