קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות38
מגזין

עוגת גלידת טוויקס קרמל

עוגת גלידת טוויקס קרמל
עוגת גלידת טוויקס קרמל יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 2840 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 150 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם טוויקס קרמל, קצפת, גלידת שוקולד, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה מושלם עבור קיץ. נסו מסיבת טוויקס: עוגת קרמל קוקוס TWIX® גלידה וקרמל TWIX® , עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, ו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.