קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת האוכל של Devilâ € ™ s וורין

עוגת האוכל של Devilâ € ™ s וורין
Devil’S עוגת מזון Verrine עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 10 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 714 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סירופ תירס, סוכר מגורען, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: Verrine Fraicheur: מלפפון, יוגורט וסלמון מעושן Verrine, יוגורט תות Verrine, ו מרין סרטן ואבוקדו.

הוראות

1
הפוך את מיקום העוגה מתלה במרכז התנור ומחמם את התנור ל 163°. חמאה מחבת עוגה מרובעת 8x8x2 אינץ', בשורה התחתונה עם קלף, וחמאה את הקלף.מנפים את קמח העוגה, סוכר, אבקת קקאו, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח על פיסת קלף. בסיר קטן, מערבבים את החמאה ואת הקפה על אש בינונית כדי להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח עוגהקמח עוגה
חמאהחמאה
קפהקפה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
מחבת רוטבמחבת רוטב
תנורתנור
2
העברה לקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לטאטא בחמאה, ביצה וחלמון ולאחר מכן את תערובת הקמח עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
יוצקים את הבלילה לתוך מחבת העוגה מוכן ואופים עד קיסם מוכנס במרכז יוצא נקי, כ 50 דקות. מגניב על מדף במשך 15 דקות. הפוך על המדף, להסיר את הקלף, להתקרר לחלוטין. הפוך את המוס להמיס את השוקולד מריר וחלב שוקולדים בקערה בינונית חסינת חום מעל מחבת של מים בקושי מבעבע. הגדר aside.In עוד קערה בינונית, להקציף את החלמונים ואת הסירופ על אמבט המים רק עד חם.
מרכיבים שתצטרך
סירופסירופ
מיםמים
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
טופס עוגהטופס עוגה
מקציףמקציף
קערהקערה
5
הסר מהחום וקצף בקצרה כדי להתקרר.עם מערבל יד חשמלי במהירות בינונית, מקציפים את החלבונים ביצה בקערה בינונית עד פסגות נוקשות טופס, 1 עד 2 דקות.עם המיקסר על מהירות בינונית גבוהה, מקציפים את הקרם בקערה בינונית אחרת עד פסגות רכות טופס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף
קערהקערה
6
לטאטא את תערובת החלמון לתוך שוקולד נמס.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
7
להקציף בכפית של הקצפת. עם מרית גומי לקפל את הקצפת הנותרים ולאחר מכן את החלבונים ביצה. להכניס למקרר. (המוס יכול להיות מורכב עד 4 שעות קדימה.) להפוך את Streusel במערבל לעמוד מצויד מצורף ההנעה, להכות את החמאה וסוכר במהירות בינונית גבוהה עד אור ורך, 3 עד 4 דקות. להפחית את המהירות לנמוך ולהוסיף את vanilla.In קערה בינונית, מערבבים את הקמח ואבקת הקקאו. עם המיקסר פועל על מהירות נמוכה, להוסיף את תערובת הקמח בשלושה במרווחים, כולל שפיץ הקקאו ומלח עם התוספת הסופית.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
אבקת קקאואבקת קקאו
Coco NibsCoco Nibs
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מריתמרית
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מערבבים עד הבצק מגיע יחד. (הבצק יכול להיות בקירור במשך שבוע או קפוא עד 2 חודשים.) קו גיליון אפייה עם קלף ולחץ את הבצק לתוך המחבת בשכבה בעובי 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
9
אופים ב 163° במשך 8 דקות ולאחר מכן לגרוף עם מזלג לשבור לגושים בינוניים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
אופים במשך 7 דקות יותר לגרוף שוב כדי ליצור חתיכות קטנות. Streusel ייראה סנדי יהיה פריך כפי שהוא מתקרר. (Streusel יכול להתבצע 1 יום קדימה.) הפוך את הרוטב
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
שים את השוקולד בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
שים את הקרם, סירופ, מלח, ו 1/4 כוס מים בסיר קטן ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סירופסירופ
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
13
הסר מהחום, לשפוך על השוקולד, ומערבבים להמיס. להרכיב לחלק את רוטב שוקולד חם בין שנים עשר 8 עוז. משקפיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
שוקולדשוקולד
14
חותכים את העוגה לקוביות 1 אינץ ולשים 4 בכל כוס.
15
טפטוף 1/2 כפית. של Nocino על קוביות העוגה. סקופ כפית או aquenelleof מוס לתוך כל כוס.
16
מפזרים על 2 Tbs. של streusel על גבי המוס, ומשרת. הפוך מראש טיפים העוגה יכולה להיות אפויה 1 יום קדימה. הבצק streusel יכול להיות בקירור במשך שבוע, אפוי עד 1 יום קדימה. המוס יכול להיות מורכב עד 4 שעות קדימה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
1
קלוריות
1
640, שומן
2
40, קלוריות שומן
1
360, שומן רווי
2
25, חלבון
3
9, שומן חד רווי
4
12, פחמימות
5
400, כולסטרול
6
150, סיבים
7
צילום: סקוט פיליפס
8
דרג מתכון זה וצפה בסקירות
1
67, שומן רב בלתי רווי
2
5, נתרן

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ גסשוקולד מריר, קצוץ גס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ דקשוקולד מריר, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז. חמאה לא מלוחה; עוד למחבתאוז. חמאה לא מלוחה; עוד למחבת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3-1 / 2 עוז. קמח עוגה3-1 / 2 עוז. קמח עוגה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1 / 2 עוז. coco nibs (אודות1-1 / 2 עוז. coco nibs (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקפה טרי חם מבושלקפה טרי חם מבושל1Tbsסירופ הזהב של Lyleâ€, דבש, או סירופ תירס קלסירופ הזהב של Lyleâ€, דבש, או סירופ תירס קל2Tbsסירופ הזהב של Lyleâ € או סירופ תירס קלסירופ הזהב של Lyleâ € או סירופ תירס קל1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז. אבקת קקאו מעובד הולנדיתאוז. אבקת קקאו מעובד הולנדית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2-1 / 2 עוז. אבקת קקאו מעובד הולנדית2-1 / 2 עוז. אבקת קקאו מעובד הולנדית1גדול(קיבלר)(קיבלר)2largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה1גדולזנים של פטריותזנים של פטריות2largesחלמוניםחלמונים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חלב, קצוץ גסשוקולד חלב, קצוץ גס1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1(יכול להיות או להרחיק)מלח שולחןמלח שולחן142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(1 כוס ועוד 2 Tbs.) קמח כל המטרה unbleached(1 כוס ועוד 2 Tbs.) קמח כל המטרה unbleached1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז. חמאה ללא מלח, מרוכךאוז. חמאה ללא מלח, מרוכך11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור2TbsNocino או רום כההNocino או רום כהה