קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות40
מגזין

עוגת האוכל של אמא בננה של השטן

עוגת האוכל של אמא בננה של השטן
עוגת הבננה של השטן של אמא יכולה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 55 גרם חלבון 151 גרם של שומן, וסך הכל 3671 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הדרומית הזו. אם יש לכם קיצור, חמאה, וניל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 5 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוגת מזון השטן, עוגת מזון השטן, ו עוגת מזון השטן אני.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא להירגע ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.