קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת הפקאן הדרומית הכי טובה ... שונה.

עוגת הפקאן הדרומית הכי טובה ... שונה.
עוגת הפקאן הדרומית הכי טובה ... שונה יכולה להיות הקינוח שאתם מחפשים. והוא יספק כ 16 מנות. מנה אחת מכילה 364 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. אם יש לך חמאה, קמח תירס, וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת גבינה עם שוקולד פקאן, פאי פקאן דרומי, ו פאי פקאן דרומי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Selbach אוסטר מוזל ריזלינג Kabinett. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.