קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

עוגת חטיף בננה עם ציפוי חמאה חומה

עוגת חטיף בננה עם ציפוי חמאה חומה
צריך קינוח צמחוני? עוגת חטיף בננה עם ציפוי חמאה חומה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 25 מנות. עם 172 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת אפייה, סודה לשתייה, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. וזה לא כזה אדיר. נסו עוגת בננה-שוקולד צ'יפס עם ציפוי חמאה חום, חטיפי בננה עם ציפוי חמאה חום, ו עוגת עגבניות ירוקה עם ציפוי חמאה חום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°; חמאה וקמח מחבת springform 9 אינץ'. בקערה, לטאטא קמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה, מלח ואגוז מוסקט. בקערה נפרדת לחמאה, בננות ווניל.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
בננהבננה
ונילוניל
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת Springformמחבת Springform
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי במהירות בינונית גבוהה, להכות חמאה וסוכר עד אור, על 3 דקות. הכה בביצים 1 בכל פעם. לגרד את הצדדים ואת החלק התחתון של הקערה; לנצח שוב. מקציפים תערובת קמח לתוך תערובת חמאה בשלישים, לסירוגין עם חצי תערובת בננה, עד הבלילה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
מורחים את הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים עוגה עד הזהב ובוחן מוכנס למרכז יוצא נקי, על 45 דקות, מסתובב באמצע. (מחבת אוהל עם נייר כסף אם העוגה בראונינג מהר מדי.) מגניב לחלוטין במחבת על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
הפוך זיגוג: במחבת מעל חום בינוני, להמיס חמאה, מתערבל מדי פעם, עד שהוא הפסיק קצף ומוצקי חלב בתחתית המחבת הפכו חום זהוב וריח אגוזים, על 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציפויציפוי
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
להעביר לקערה ולתת מגניב מעט.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
להקציף סוכר, שמנת, וניל ומלח של ממתקים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ונילוניל
קרםקרם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
תריץ סכין סביב הקצה הפנימי של המחבת, תשחרר את טבעת העוגה.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
9
מורחים הדובדבן על גבי; לשרת.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות בשלות מאוד פירה (כ 4)בננות בשלות מאוד פירה (כ 4)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס