קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

עוגת מנטה עם פלפל שחור גלידת מנטה

עוגת מנטה עם פלפל שחור גלידת מנטה
פלפל שחור מנטה עוגת גלידה דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 299 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עוגיות סנדוויץ ' שוקולד, חלב, מיני-פירורי שוקולד, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. מתכונים דומים: עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו עוגת גלידה עם תחתית שחורה.

הוראות

1
מניחים עוגיות מרוסקות בקערה; מפזרים חלב, ומערבבים היטב. הקש תערובת פירור לתוך הצדדים התחתון ומעלה של צלחת עוגה 9 אינץ'. להקפיא לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים גלידה בקערה גדולה; מערבבים עם כף עץ עד חלקה (לא מאפשרים גלידה להמיס). מערבבים מנטה ומיני פירורים לתוך גלידה רכה. כפית גלידה לתוך קליפת עוגה, מתפשט באופן שווה. לכסות ולהקפיא לפחות 4 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
גלידהגלידה
קרום עוגהקרום עוגה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
קערהקערה
3
הערה: לקבלת התוצאות הטובות ביותר על העוגה-הקרום, העוגיות צריך להיות מרוסק לתוך פירורים גדולים. במהלך הבדיקה, שמנו את העוגיות בשקית פלסטיק גדולה מרוסקת עם מערוך. ניתן גם להשתמש במעבד מזון כדי למחוץ עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "