קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

עוגת פירות יער

עוגת פירות יער
מתכון ברי פאי תיקון יכול להתבצע בערך 30 דקות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? זה חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 135 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. מתכון זה מ טעם הבית דורש תותים, אוכמניות, פטל ומאפה ). זה עובד טוב כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 39%. ציון זה הוא רע למדי. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת פירות יער, שייק תיקון פירות יער, ו שייק תיקון פירות היער.

הוראות

1
על משטח מקומח קלות, מגלגלים מאפה.
2
העברה ל-9 אינץ'. צלחת פאי. חתוך מאפה ל-1/2 אינץ'. מעבר לקצה הצלחת; קצוות חליל. מרפדים מאפה לא מתובל בעובי כפול של נייר כסף כבד.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
אופים בחום של 450 למשך 8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הסר נייר כסף; אופים 5-7 דקות יותר או עד להזהבה. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
בינתיים, בסיר גדול, שלבו סוכר ועמילן תירס. מערבבים פירות יער ומיץ לימון. מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, על אש בינונית עד שהתערובת פשוט מגיעה לרתיחה; יוצקים לקרום מוכן. מצננים לחלוטין על רשת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
עמילן תירסעמילן תירס
פירות יערפירות יער
קרוםקרום
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה הם בחירה מצוינת לפשטידה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות שאטו שנטל קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
שאטו שנטל קציר מאוחר ריזלינג
שאטו שנטל קציר מאוחר ריזלינג