קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

עוגת ציוץ

עוגת ציוץ
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל פיפ עוגה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל של 429 קלוריות. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -12 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לך מלח, מלטש סוכר, תמצית ונילן ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו -10 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 19%. הציון הזה די גרוע. נסו בו פיפ פאי, מיקרוגל פיפ סמורס, ו עוגת בית אגרה (עוגת שכבות או עוגת בונדט-אתה בוחר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
חמאה וקמח תבנית עוגה בגודל 9 על 13 אינץ ' בתוספת קערה אטומה לתנור של 1 ליטר ו -2 1/2 ליטר. הכינו את שתי תערובות העוגה; מחלקים את הבלילה בין התבנית והקערות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
קערהקערה
2
אופים בחום של 350 מעלות עד שקיסם יוצא נקי, כ-35 דקות לתבנית ולקערה הקטנה, ו-50 דקות לקערה הגדולה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
קערהקערה
מחבתמחבת
3
תנו לעוגות להתקרר 15 דקות בתבנית ובקערות, ואז פתחו את התבנית על המדפים להתקרר לחלוטין. חתוך את הצדדים השטוחים של עוגות הקערה בעזרת סכין משוננת ליצירת מפלס. בעזרת סכין שף חותכים את 4 הפינות מהעוגה המלבנית, כמוצג; הניחו 3 משולשי העוגה לזנב ולמקור.
ציוד שתשתמש בו
סכין משונןסכין משונן
שפים סכיןשפים סכין
קערהקערה
מחבתמחבת
4
שים את העוגה השטוחה על לוח עוגה או מגש; השתמש בקיסמים כדי לחבר 2 משולשי עוגה לקצה קצר לזנב. מקם את עוגת הקערה הגדולה על העוגה השטוחה כמוצג, ואז למעלה עם עוגת הקערה הקטנה; הכנס שיפוד דרך העוגות לאבטחה. חתוך עוד משולש עוגה כדי ליצור מקור; לצרף את העוגה קערה קטנה עם קיסמים.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
1
מחממים את הסוכר עם קרם האבנית, המלח ו -2 / 3 כוס מים בסיר, תוך ערבוב, עד להמסה. מקציפים את החלבונים במיקסר עד לקבלת קצף. מקציפים לאט את תערובת הסוכר החמה, ואז מגבירים את מהירות המיקסר ומקציפים עד שנוצרות פסגות נוקשות, בערך 7 דקות. מקציפים פנימה את תמציות הווניל והשקדים ואת צבע המאכל.
מרכיבים שתצטרך
קרם טרטרקרם טרטר
צבע מזוןצבע מזון
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
שקדיםשקדים
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
בלנדרבלנדר
2
מכסים את העוגה בשכבה עבה של הציפוי הצהוב, בעזרת הציפוי לפסל צורת אפרוח מעוגלת. עם קצה מרית אופסט, השתמש במעט ציפוי כדי להאריך את המקור והזנב.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
3
מצפים את העוגה בסוכר מלטש צהוב. מקררים, לא מכוסים, 15 דקות. לחץ על דיסקי השוקולד לתוך הכפור לעיניים.
מרכיבים שתצטרך
מלטש סוכרמלטש סוכר
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
4
הסר את שיפוד קיסמים כמו שאתה חותך את העוגה.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
שיפודיםשיפודים
5
צילום: קאט טאוטש