קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קטיפה אדומה קלאסית

עוגת קטיפה אדומה קלאסית
עוגת קטיפה אדומה קלאסית עשויה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 583 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 29 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות אם יש לך מלח, קמח זהב, קמח זהב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: רול עוגת קטיפה אדומה, עוגת גיליון קטיפה אדומה עם ציפוי קטיפה אדום קלאסי, ו עוגת קטיפה אדומה קלאסית חדשה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°.תחתית גריז וצדדים של 3 (8 או 9 אינץ') מחבתות עגולות עם התקצרות; קמח קל.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לנצח את כל מרכיבי העוגה עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה 30 שניות, גירוד קערה כל הזמן. מקציפים 2 דקות במהירות בינונית, גירוד קערה מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים לתוך מחבתות.
4
אופים 25 עד 35 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות; להסיר מן המחבתות כדי קירור מתלה. מגניב לגמרי, בערך 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
5
בסיר בינוני, לערבב 1/2 כוס קמח 1/2 כוסות חלב עם ויסקי עד חלקה. מבשלים מעל חום בינוני עד התערובת היא עבה מאוד, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
6
הסר מהחום; מגניב 10 דקות. בקערה גדולה, לנצח 1 1/2 כוסות סוכר והחמאה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד אור ורך. בהדרגה להוסיף תערובת קמח על ידי כפות; לנצח על מהירות גבוהה עד חלקה. מקציפים בוניל. מילוי ועוגת כפור, באמצעות ציפוי כוס 1 בין שכבות. חנות מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בקבוק צבע מזון אדוםבקבוק צבע מזון אדום11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)קקאו אפייה לא ממותקקקאו אפייה לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש הדריםדבש הדרים11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות