קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה קוקוס משמש

עוגת קפה קוקוס משמש
עוגת קפה קוקוס משמש לוקח בערך 50 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 15 מנות עם 362 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם יש לך תמצית ונילן, סוכר, סוכר חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך סופר כף של 19%. נסו עוגת קפה משמש, עוגת קפה משמש, ו עוגת קפה משמש עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את גבינת השמנת, החמאה והסוכר עד שהם תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים ביצים, אחת אחת, ומקציפים היטב לאחר כל הוספה.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
מוסיפים חלב ווניל; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חלבחלב
4
שלב את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה והמלח; הוסף לתערובת מוקרמת. מקציפים רק עד לחות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
5
מורחים מחצית מהבלילה ל -13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. תבנית אפייה. מורחים בזהירות מילוי משמש על הבלילה;מורחים את הבלילה שנותרה מעל.
מרכיבים שתצטרך
משמשמשמש
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 350 למשך 35-40 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בקערה קטנה, שמנת את החמאה, הסוכר החום והקינמון עד לקבלת אור ותפוח. מערבבים פנימה קוקוס. כף מעל העוגה. לצלות 4 ב. מן החום במשך 1-2 דקות או עד חום זהוב. מצננים על רשת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
קוקוסקוקוס
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב עוגת קפה עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.