קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות250
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה קינמון תפוח

עוגת קפה קינמון תפוח
עוגת קפה קינמון תפוח עשויה להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. והוא יספק כ 250 מנות. 753 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא קמח, מגולגל כמו גליל קינמון. לחתיכות מחוברות. בצורת פרסה עקומה, בקערה של מערבל לעמוד חשמלי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: עוגת קפה תפוח קינמון, תפוח-עוגת קינמון, ו עוגת קפה תפוח קינמון.

הוראות

1
מברשת בצק עם ביצה לשטוף ומפזרים סוכר גלם או מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
בצקבצק
ביצהביצה
2
אופים במשך 30 עד 35 דקות, עד חום זהוב מבושל דרך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר מהתנור, לאפשר להתקרר במשך 15 דקות לפני ההגשה. הכי טוב מוגש חם עם קפה חם. עוגת קפה תימשך, עטוף היטב בטמפרטורת החדר, עד 3 ימים או 3 שעות.** אם תחליט להקפיא את הבצק, למקם אותו במקרר כדי להפשיר את הערב לפני שאתה רוצה לאפות אותו. לאחר הפשיר שלה, לחתוך אותו על פי הכיוונים לעיל. אפשר לבוא לטמפרטורת החדר, ולאפשר לעלות עוד 30 דקות מעבר לכך. לשטוף עם ביצה וסוכר, ואז לאפות.** אם תחליט לקרר את הבצק, פשוט לקחת אותו מהמקרר, לחתוך על פי הכיוונים לעיל.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
בצקבצק
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בואו לבוא לטמפרטורת החדר, ואז לאפשר לעלות במשך 30 דקות מעבר לכך.
5
מברשת עם ביצה וסוכר, ואז לאפות.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

ציוד

מרכיבים

1חבילה1/4 כפית שמרים יבשים פעילים1/4 כפית שמרים יבשים פעילים3largesתפוחים, קלופים וחותכים לקוביות קטנות (השתמשתי בתפוחי פוג'י)תפוחים, קלופים וחותכים לקוביות קטנות (השתמשתי בתפוחי פוג'י)1גיליוןקו שתיים אפייה עם נייר קלף ומניח בצדקו שתיים אפייה עם נייר קלף ומניח בצד250ריבס, קצוץ טרי או קפואבקערה של מערבל לעמוד חשמלי, מצויד מצורף משוט, להוסיף את הסוכר, חמאה, הל, ומלח. תערובת על מהירות בינונית עד חיוור בצבע ורך, על 3 דקותבקערה של מערבל לעמוד חשמלי, מצויד מצורף משוט, להוסיף את הסוכר, חמאה, הל, ומלח. תערובת על מהירות בינונית עד חיוור בצבע ורך, על 3 דקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1צביטהקמצוץ של הלקמצוץ של הל1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה250ריבס, קצוץ טרי או קפואמגולגל כמו לחמניית קינמון. חתוך לחתיכות מחוברות. בצורת פרסה עקומהמגולגל כמו לחמניית קינמון. חתוך לחתיכות מחוברות. בצורת פרסה עקומה250ריבס, קצוץ טרי או קפואקינמון - סוכר משיכה בנפרד לחםקינמון - סוכר משיכה בנפרד לחם11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס1ביצה וסוכר לצחצוח וציפוי הבצק לפני האפייהביצה וסוכר לצחצוח וציפוי הבצק לפני האפייה3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)250ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם בלסמי תותלחם בלסמי תות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה6(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחון טריאגוז מוסקט טחון טרי250ריבס, קצוץ טרי או קפואלחמניות ארוחת בוקר פטל לימוןלחמניות ארוחת בוקר פטל לימון2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא חם, 105 עד 115 מעלות Fחלב מלא חם, 105 עד 115 מעלות F250ריבס, קצוץ טרי או קפואהדפס מתכון זההדפס מתכון זה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח1צביטהגדול של סוכרגדול של סוכר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר3(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים, על 105 עד 155 מעלות Fמים חמים, על 105 עד 155 מעלות F250ריבס, קצוץ טרי או קפואעסיסי וקצת מבולגן. Whatevsעסיסי וקצת מבולגן. Whatevs1מוסיפים 1/2 עד 2 כוסות קמח יותר. תערובת עד הקמח הוא משולב כמעטמוסיפים 1/2 עד 2 כוסות קמח יותר. תערובת עד הקמח הוא משולב כמעט250ריבס, קצוץ טרי או קפואתן לי להגיע לנקודהתן לי להגיע לנקודה250ריבס, קצוץ טרי או קפואהוהו250ריבס, קצוץ טרי או קפואבסדר. כדי שלא אזרוק כסף מהחלון. קדימה…בסדר. כדי שלא אזרוק כסף מהחלון. קדימה…250ריבס, קצוץ טרי או קפואYea. אני אוהב אותךYea. אני אוהב אותך