קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

עוגת קפה שקדי פטל

עוגת קפה שקדי פטל
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים לקטו אובו לאוסף שלך, עוגת קפה שקדי פטל עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -4 גרם חלבון , 9 גרם שומן ובסך הכל 220 קלוריות . תמורת 52 סנט למנה , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לך שקדים, חלב, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. רק כמה אנשים באמת אהבו את ארוחת הבוקר הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 22% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת קפה פטל-שקדים , עוגת קפה שקדים ופטל ללא גלוטן , ועוגת קפה קרם גבינת שקדים פטל .

הוראות

1
מחממים תנור ל-350 מעלות. בקערה קטנה מערבבים פטל וסוכר חום; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
תפוח קלוף חתוך לקוביות דקותתפוח קלוף חתוך לקוביות דקות
ריבועי בראוניז שוקולדריבועי בראוניז שוקולד
ציוד שתשתמש בו
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
1 חתיכה אדומה נשלפת טוויסט ליקריץ (9 אינץ')1 חתיכה אדומה נשלפת טוויסט ליקריץ (9 אינץ')
2
בקערה גדולה מערבבים קמח, סוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח. בקערה קטנה טורפים ביצה, שמנת חמוצה, חמאה ווניל. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
לחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובהלחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובה
פסים כסופים, לקישוטפסים כסופים, לקישוט
4-1/2 כוסות מרק עוף או ירקות4-1/2 כוסות מרק עוף או ירקות
1-1/4 כוס חצי וחצי1-1/4 כוס חצי וחצי
שבבי שוקולד לבן ואגוזי מקדמיה קצוציםשבבי שוקולד לבן ואגוזי מקדמיה קצוצים
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ1/2 פאונד פרוס, חתוך מעדניות עבה או חזה הודו רוטיסרי, קצוץ
ציוד שתשתמש בו
סלט גויה ותיבול ירקותסלט גויה ותיבול ירקות
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
3
כף מחצית מהבלילה לתבנית אפייה עגולה משומנת ומקומחת בגודל 8 אינץ'. מעל תערובת פטל. כף יתרת הבלילה על הפטל; מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
ריבועי בראוניז שוקולדריבועי בראוניז שוקולד
( 23)( 23)
ציוד שתשתמש בו
צבע מאכל משחת אדום, כחול, חום ושחורצבע מאכל משחת אדום, כחול, חום ושחור
4
אופים 30-35 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת. בקערה קטנה, מערבבים את מרכיבי הציפוי; לטפטף על עוגת קפה.
מרכיבים שתצטרך
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
1 כפית וניל (עדיף שקוף)1 כפית וניל (עדיף שקוף)
ציוד שתשתמש בו
צבע מאכל משחת אדום, כחול, חום ושחורצבע מאכל משחת אדום, כחול, חום ושחור
טוויסט ליקריץ מתפרקטוויסט ליקריץ מתפרק
1 חתיכה אדומה נשלפת טוויסט ליקריץ (9 אינץ')1 חתיכה אדומה נשלפת טוויסט ליקריץ (9 אינץ')
דגני מוזליקסדגני מוזליקס
טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')טוויסט ליקריץ אדום מתפרק (9 אינץ')
5
מגישים חם.

מרכיבים

23אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שקדים פרוסיםשקדים פרוסים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה3(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה3(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2% חלב2% חלב120אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטל טריפטל טרי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק67אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

שמנת שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות לעוגת קפה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "