קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות1
מגזין

עוגת שכבות קרמל מיושנת

עוגת שכבות קרמל מיושנת
עוגת שכבות קרמל מיושנת עשויה להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הקינוחים שלך. והוא מתאים להגשה ל 18 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל של 313 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו מרגרינה מקל, אבקת סוכר, ביצה לבן, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 18%. הציון הזה לא כל כך גדול. נסו עוגת שכבות קרמל מיושנת, עוגת שכבות כתומה מיושנת, ו עוגת שכבות שוקולד מיושנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
להכנת עוגה, מצפים מחבתות עוגה עגולות 2 (9 אינץ') בתרסיס בישול; תחתית קו עם נייר שעווה. מעיל נייר שעווה בתרסיס בישול; אבק עם 1 כף קמח.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
3
מקציפים סוכר מגורען ו 1/2 כוס חמאה במהירות בינונית של מערבל עד לקבלת תערובת אחידה (כ -5 דקות).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
4
מוסיפים ביצים וחלבון ביצה, 1 בכל פעם, מקציפים היטב לאחר כל תוספת. כף קלות 2 1/4 כוסות קמח לכוסות מדידה יבשות; מפלסים בעזרת סכין.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
5
שלב 2 1/4 כוסות קמח, אבקת אפייה ומלח; מערבבים היטב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מוסיפים תערובת קמח לתערובת הסוכר לסירוגין עם 1 1/4 כוסות חלב, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. מערבבים פנימה 2 כפיות וניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
חלבחלב
7
יוצקים הבלילה לתוך מוכן מחבתות, בחדות ברז מחבתות פעם אחת על דלפק כדי להסיר בועות אוויר.
8
אופים בחום של 350 למשך 30 דקות או עד שקטיף עץ המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים במחבת 10 דקות על רשת; מוציאים מהמחבתות. מקלפים בזהירות נייר שעווה; מצננים לחלוטין על רשת.
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
9
להכנת ציפוי, שלבו סוכר חום ו -4 המרכיבים הבאים (סוכר חום דרך מלח) בסיר בינוני, והביאו לרתיחה על אש בינונית-גבוהה תוך ערבוב מתמיד. מנמיכים את האש ומבשלים עד לסמיכות (כ -5 דקות), תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
ציפויציפוי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מסירים מהאש.
11
מוסיפים אבקת סוכר ו -2 1/2 כפיות וניל; מקציפים במהירות בינונית של מערבל עד לקבלת תערובת חלקה ומעט חמה. מצננים 2 עד 3 דקות (הכפור יהיה דק אך מסמיך כשהוא מתקרר).
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציפויציפוי
ונילוניל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
12
מקום 1 עוגת שכבה על צלחת; כפית 1/2 כוס ציפוי על עוגת שכבה מתפשט כדי כיסוי. למעלה עם שכבת העוגה שנותרה. פרוסט העליון ואת הצדדים של העוגה. אחסן עוגה מכוסה באופן רופף במקרר.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(יכול להיות או להרחיק)סירופ תירס בצבע בהירסירופ תירס בצבע בהיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1גדוללבן ביצהלבן ביצה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהתאדה חלב נטול שומןהתאדה חלב נטול שומן2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1דאש1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מקל מרגרינה, מרוכךחמאה או מקל מרגרינה, מרוכך3(חוֹרֶף)חמאה או מקל מרגרינהחמאה או מקל מרגרינה2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס3(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס