קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

עוגת תפוחים צרפתית

עוגת תפוחים צרפתית
מתכון עוגת תפוחים צרפתית יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 45 דקות. מתאים ל-6 מנות. מנה אחת מכילה 370 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-228 היו אומרים שזה פגע במקום. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה עובד טוב כמו קינוח. אם יש לך ביצים, אבקת אפייה, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת תפוחים צרפתית, עוגת תפוחים צרפתית, ו עוגת תפוחים צרפתית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

French works really well with Bordeaux, Champagne, and White Burgundy. French wine is just as diverse as French food, but you rarely go wrong with champagne. If your meal calls for a white wine, you might also try a white burgundy. For a red, try a red bordeaux blend. One wine you could try is Terra Blanca "ONYX" Mountain Bordeaux Blend. It has 4 out of 5 stars and a bottle costs about 103 dollars.
טרה בלנקה
טרה בלנקה" אוניקס " תערובת בורדו ההר
פטל ודובדבן עם הערות של סיגליות להרים מן הזכוכית להתערבב עם תבלין רך אלון קלוי על האף. טעמים חלקים ושופעים של פטל שחור, דובדבן שחור וקסיס עוטפים גרעין של טאנינים מלאים אך רכים ומובנים. ארז הערות עם נגיעות קלות של ספייס לקפל לתוך טעמים דובדבן ותותים מתמשכים מוקף ים של שוקולד עשיר על החיך.