קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

עוגת תפוחים רומנית

עוגת תפוחים רומנית
עוגת תפוחים רומנית היא קינוח מזרח אירופי. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 242 קלוריות. מתכון צמחוני ללא חלב ולקטו אובו זה משרת 15 . הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-203 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. אם יש לכם אגוזי מלך, תמצית ונילן, שמן צמחי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: עוגת תפוחים רומנית, סטייק רומני, ו עוגת גבינה רומנית.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים ומקמחים תבנית בגודל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
2
חותכים את התפוחים לטריזים בגודל 1 אינץ'. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
3
בקערה גדולה מקציפים יחד את הביצים והסוכר עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מערבבים פנימה את הסודה לשתייה, השמן, הקינמון והווניל. מערבבים פנימה את הקמח, רק עד להטמעה. מקפלים פנימה את התפוחים והאגוזים.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
תפוחתפוח
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
5
יוצקים את הבלילה לתבנית מוכנה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
אופים בתנור שחומם מראש למשך 55 דקות, או עד שקיסם המוחדר למרכז העוגה יוצא נקי. אפשר להתקרר מעט. ניתן להגיש חם או בטמפרטורת החדר.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

עוגת תפוחים עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.