קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

עוף אסייתי עם סלט בוטנים

עוף אסייתי עם סלט בוטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף אסייתי עם סלט בוטנים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 456 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 33 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-10 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. גשו לסופר וקנו בוטנים קוקטייל עציצים, גזר, כרוב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו סלט בוטנים אסייתי, סלט בוטנים אסיאתי עם חזיר, ו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש (מתכונים דומים).

הוראות

1
גריל משומן מראש לחום בינוני גבוה. עוף בגריל 10 עד 12 דקות. או עד מבושל דרך (165F), לאחר 5 דקות. צחצוח מדי פעם עם רוטב 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
לזרוק כרוב עם גזר, בוטנים ורוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
גזרגזר
בוטניםבוטנים
3
מגישים עם העוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.