קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף בגריל.

עוף בגריל.
המתכון עוף בגריל מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 474 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור יום העצמאות. 94 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם בצל, שמן צמחי, חתיכות עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב allspice אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. מתכונים דומים: עוף בגריל., עוף בגריל., ו עוף בגריל קל.

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים בתפריט? נסה זיווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ו ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות סלוני ניוט אדומים Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
יפה כמו בקבוקי ניוט אדומים Gewürztraminers הכרם יחיד יכול להיות, הם עשירים וחבורות יינות עם אישיות רועשת מאוד. גרסה זו נעשית מעורבבת בצורה כזו שהיא קלה יותר, מרעננת יותר, ועם יותר ניחוחות פירות לעומת בושם ורדים. ידידותי יותר Gewürztraminer.