קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

עוף בסגנון ביתי

עוף בסגנון ביתי
עוף בסגנון ביתי אידיוט יכול להיות רק מרכז אמריקה מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 498 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. גשו לסופר וקנו סוכר חום, טימין, עצם ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו פשטידת עוף בסגנון ביתי, פשטידת עוף בסגנון ביתי, ו פשטידת עוף בסגנון ביתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
אני צריך להתחיל בכך שאומר שהגרסה הביתית שלי של Jerk Chicken שונה מאוכל הרחוב, חם ופריך, שאכלתי בג ' מייקה היישר ממה שנראה כמו חבית מתכת על צדו. ובכן, זה יהיה שונה, לא? זה לא שלא ניסיתי לשכפל את המתכון, תוך שימוש ברבעים שלמים של עוף, כשהעצם עדיין בפנים והעור עדיין בפנים, אבל זה לא הרגיש נכון. תנור ביתי פשוט לא חם מספיק, ולכן למרות קרום צ ' ילי מתובל מקבל פריך להפליא, העור לא - זה לא יכול - ועור רופס הוא פשוט לא להיות מאוזן. לכן, למרות רוטב וינגרי, בריטי, רום מתובל הופך את הבשר רך ועסיסי, אתה צריך להשליך את המעטפת החיצונית שלה לחלוטין. זה נראה לי יותר מדי בזבוז.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עצםעצם
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
עכשיו, אתה כמעט ולא תמצא אותי מציע בשר חזה, שלא לדבר על פילה חזה, אז אתה צריך להאמין לי כשאני אומר שחום המרינדה, ואת השריון האכיל של הבשר לעבוד הכי טוב כאשר לקזז נגד הבשר הלבן העדין נמסה בתוך. ו, בתורו, אני חייב לומר כי מעולם לא הצלחתי לעשות, או למצוא, בשר לבן שמתברר כל כך חושני ועסיסי. זה נס מסביב. אני המום, אבל אסיר תודה. אין לי מה להוסיף, לשמור את ההצעה כי אתה יכול לשקול לעבוד את אותו קסם עם כמה בשר חזיר רזה tenderloin גם כן.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר דל שומןבשר חזיר דל שומן
מרינדהמרינדה
בשרבשר
3
אל תבשל את זה, אם כי, אלא אם כן אתה אוהב את זה חם. ואני מתכוון חם. אין טעם לבחור לבשל את זה ולאחר מכן מנסה למצוא דרך לאלף אותו, למשל על ידי הוצאת הזרעים מן הצ ' ילי (אם כי אתה יכול אם אתה חייב). חוץ מזה, למרות שזה חבילות אגרוף גדול, מתוק, שמנת, אורז קוקוס כי רק צריך להיות מוגש עם זה, מציע את המשחה counterbalancing המושלם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
אגרוףאגרוף
זרעיםזרעים
אורזאורז
4
לחתוך את חזה העוף, 3 חותך שד, כל חתך בערך 3/4 אינץ ' עמוק באלכסון. לשים בצלחת מלבנית, חתך בצד למטה. שים את כל שאר החומרים במעבד ובליץ כדי להדביק כהה, אדמתיים ויוצקים ומפיצים על חתיכות עוף ולהשאיר להתבשל מחוץ למקרר במשך 2 עד 4 שעות או במקרר, (מכוסה), לילה.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
חתיכות עוףחתיכות עוף
מורחיםמורחים
5
מחממים תנור ל 400 מעלות F. קו כפול מחבת קלייה רדודה עם רדיד אלומיניום. טיפ לתוכו העוף עם המרינדה שלה, חתך בצד למעלה וצולים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
6
קח את המחבת מהתנור, רק כדי לשפוך את מיצים מימיים עודפים. השתמש במברשת בצק ובכפית כדי למקם כל משחה בחזרה על העוף ומבשל במשך 30 דקות נוספות, עד אז העוף יהיה מבושל דרך ומכרז עם קרום לוהט עבה. אתה יכול להתחיל לעבוד על האורז והאפונה ברגע שהעוף יחזור לתנור לתפקידו האחרון.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
קרוםקרום
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
תנורתנור
מחבתמחבת
7
להגשה: ערימת כל צלחת ארוחת ערב עם אורז קוקוס ולשבת חתיכת עוף מצופה חם בגאווה על גבי.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז
8
שים לב מראש: רסק אידיוט יכול להתבצע 1 יום קדימה.
9
העברה לקערה לא מתכתית ולחץ על חתיכת פלסטיק לעטוף על פני השטח. מכסים את הקערה בחוזקה עם השכבה השנייה של ניילון נצמד ומקרר. העוף יכול להיות מושרה עד 24 שעות מראש. מכסים צלחת בחוזקה עם לעטוף פלסטיק ולאחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
10
הערה להקפיא: העוף במרינדה שלה יכול להיות קפוא, בשקית resealable, עד 1 חודש. להפשיר לילה במקרר-לשים את התיק בקערה כדי לתפוס את כל הדלפות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מה שהופך את השאריות נכון: אם יש לך שאריות-ואל תסמוך על זה אם אתה 6 סביב השולחן-לקרר ברגע מקורר ובתוך 1 עד 2 ימים אתה יכול פשוט לגזור קצת עוף לתוך האורז לחמם עד צנרת חם. עם זאת, אני אוהב את זה בצורה חדשה: מרק עבה, קוקוס ניקב על ידי התפרצויות לוהטות של בשר רך.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
אורזאורז
מרקמרק
12
מוסיפים קצת חלב קוקוס ומרק עוף לשאריות האורז, יחד עם כמה ג ' ינג ' רוט מגורד טרי ושפריץ של מיץ ליים, ומחממים, מוסיפים את העוף, חותכים לרצועות קטנות או חתיכות קטנות, ברגע שהוא מתחיל לבעבע. כאשר הבשר חם, מתבלים לפי הטעם ואז שופכים את המרק לקערה (או קערות) ומפזרים אותו בכוסברה טרייה וזלוג בהכרת תודה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בשרבשר
אורזאורז
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
מסננים ושוטפים את אפונה gungo, ומחממים את השמן בסיר מבוסס כבד שיש לו מכסה. מטגנים את הבצל במשך כ 5 דקות, ערבוב מדי פעם, נותן לו לרכך וחום קצת. לאחר מכן להוסיף את צ ' ילה קצוצה ושום, ולתת הכל מערבבים טוב מסביב. עכשיו מערבבים את האורז, לוודא שהוא כל slicked עם שמן, ואז לשפוך את חלב קוקוס עוף או מרק ירקות ומערבבים את אפונה גונגו סחוט. להביא לבועה, מהדק על המכסה, ולהוריד את החום נמוך מאוד ולתת לו לבשל בעדינות במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק ירקותמרק ירקות
חלב קוקוסחלב קוקוס
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
אפונהאפונה
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
14
בדוק את האורז מבושל דרך ואת הנוזל נספג - לתת את האורז עוד 5 דקות אם הוא צריך את זה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
15
מפזרים את הטימין קצוץ טרי ומתבשלים עם מלח אם תרצה, forking זה דרך.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
מלחמלח

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש11 קילו קישואים,עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים2ציפורןשום, קלופים וקצוצים דקשום, קלופים וקצוצים דק2gingerroot, קלופים לחתוך לחתיכותgingerroot, קלופים לחתוך לחתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון6חזה עוף, עור או עצם (או המפרקים העליון עוף, עם עצמות הכנף עדיין מחובר)חזה עוף, עור או עצם (או המפרקים העליון עוף, עם עצמות הכנף עדיין מחובר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תות, קלוף1 תות, קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוךאורז גרגר ארוך1בצל, קלופים וקצוצים דקבצל, קלופים וקצוצים דק1בצל, קלופים ורבעיםבצל, קלופים ורבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי או בוטניםשמן צמחי או בוטנים28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)gungo peas or black-eyedgungo peas or black-eyed1אדום צ'ילה, זרע קצוץ דקאדום צ'ילה, זרע קצוץ דק2צ'ילי אדום טרי, שלםצ'ילי אדום טרי, שלם6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף או מרק ירקותעוף או מרק ירקות